Zwroty
Prezent nie odpowiada? Zwróć do 14 dni!
1. Teoria!
Na warunkach określonych ustawą z dn. 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz U. poz. 827) Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towaru kupionego w Sklepie Internetowym bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwrot niektórych produktów – personalizowanych (np. metryczek, plakatów personalizowanych, produktów z nadrukami) jest niemożliwy na podstawie zgodnie z art. 38. ust. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. Artykuł ten brzmi:
„Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;”
2. Jak zwrócić produkt?
1) Jeśli posiadaj konto w naszym sklepie, wchodzisz w zakładkę Moje Konto (prawy górny róg) -> Zamówienia, wybierasz zamówienie, które chcesz zwrócić, klikasz ZWROT i… gotowe! Teraz wystarczy tylko nadać przesyłkę na nasz adres, a my już otrzymamy elektronicznie Twoje odstąpienie od umowy kupna.
3) Drukujesz tradycyjne „Odstąpienie od umowy kupna sprzedaży” (kliknij), dołączasz je do przesyłki zwrotnej, nadajesz produkty na nasz adres zwrotu i gotowe! Też proste!
Reklamacje
Pojawił się problem z Twoim produktem? A może uległ uszkodzeniu podczas transportu? Daj znać!
Niestety, nawet najlepszym zdarzają się tego typu problemy! Czasami to pracownik popełni błąd, czasami producent, a jeszcze na końcu jest zmęczony kurier. Trudno! Jeśli zauważysz uszkodzenie swojego zamówienia/produktu, pisz do nas na kontakt@brosti.pl lub wypełnij formularz w zakładce Kontakt.
Jeśli Twój produkt uległ uszkodzeniu podczas jego użytkowania (zapewniamy 12 miesięcy gwarancji jako sprzedawca), wypełnij od razu Formularz Reklamacji (kliknij) i prześlij nam e-mailem lub wraz z uszkodzonym produktem.
W przypadku gdy ewidentnie widać, że przesyłka uległa uszkodzeniu w transporcie – wyślij nam po prostu zdjęcia zamówienia na e-mail (kontakt@brosti.pl), takie reklamacje rozpatrujemy błyskawicznie!