Pytania i odpowiedzi
FAQ! Rozwiej wątpliwości.
Zakupy, wysyłka i płatność
Większość zamówień zostaje wysłana w ciągu 24h. Część, jak produkty personalizowane lub znajdujące się w zewnętrznym magazynie w ciągu 48-72h. Sprawdzaj orientacyjną datę wysyłki na podstronie danego produktu.
Nie! Większość Klientów robi zakupy bez rejestracji (wrzucamy do Koszyka, klikamy Kupuję i Płacę i gotowe!). Możesz jednak zarejestrować się klikając u góry Moje Konto -> Wypełniasz formularz po prawej stronie z adresem e-mail i gotowe!
Najtańsza dostawa kosztuje 9,90 zł i jest to Orlen Paczka. Resztę sprawdzisz w zakładce „Dostawa i płatność”.
Pamiętaj, że przy zakupach powyżej 200 zł nie płacisz za dostawę!
Po realizacji zamówienia otrzymasz osobnego maila z numerem przesyłki i linkiem do śledzenia.
Oczywiście! Zadzwoń do nas na numer telefonu z zakładki Kontakt (kliknij) i składaj!
Podczas wypełniania formularza z zamówieniem, na samym dole jest pole do wpisania Uwag do zamówienia, tam wpisz dane (nie zapomnij o nr NIP!) do faktury.
Jeszcze nie! Ale pracujemy nad tym! 🙂
Zwroty i reklamacje
Wyślij do nas (kontakt@brosti.pl) jak najszybciej zdjęcia uszkodzonej paczki oraz produktów. Najczęściej już na tej podstawie rozpatrzymy Twoją reklamację.
Hej, daj nam znać (zadzwoń lub napisz maila), może przesyłka zaginęła u kuriera lub wystąpił błąd po stronie firmy logistycznej? Zajmiemy się tą sprawą priorytetowo!
Adres do zwrotów i reklamacji:
DIHERO Daniel Szlufik
ul. Józefczaka 28/3
41-902 Bytom